Nieuwsbrief maart 2024

De sneeuwklokjes zijn weer in groten getale aanwezig. Dat betekent dat de lente in aantocht is en wij weer aan de slag kunnen (moeten?).

In maart hebben we onze eerste lezing inmiddels gehad:  Alie Stoffers liet met mooie plaatjes zien hoe je mooi kunt moestuinieren. Later deze maand is er weer onze paasworkshop. We kunnen u mededelen dat deze doorgaat, maar er kunnen nog een paar deelnemers bij, dus als u zich nog wilt opgeven, dan moet u zich haasten. En natuurlijk kunt u zich alweer opgeven voor het Open Tuinen Carrousel.

Alle informatie over onze activiteiten vindt u op onze website (klik hier) en voor de laatste informatie over tuinieren kunt u zoals altijd terecht op de landelijke website van Groei en Bloei (klik hier). Hier kunt u zich ook abonneren op hun maandelijkse nieuwsbrief.

Paasworkshop zaterdag 23 maart 2024

Op zaterdagochtend 23 maart  kunt u weer deelnemen aan onze voorjaars/paasworkshop. Er wordt voor een voorbeeldstuk gezorgd en voor alle materialen en er is begeleiding aanwezig die u op weg helpt en advies kan geven. De workshop wordt gegeven door Gretha Reuvers, geassisteerd door Kitty Eshuis-Lieberom.
Net als onze kerstworkshop is het een hele gezellige ochtend met een mooi stuk om thuis nog van na te genieten.

De workshop gaat door met een minimum van 10 deelnemers. Het maximum aantal is 15.

Plaats: AOC Terra, Huizingsbrinkweg 9, Emmen

Tijd: zaterdag 23 maart 2024 - 10.00 - 12.00 uur

Zaal open: 15 minuten voor aanvang

Kosten: € 25 (leden G&B Emmen en hun partner)  € 27,50 (niet-leden) incl. materialen en koffie/thee met wat lekkers

Opgave: uiterlijk 10 maart 2024  -  zie Aanmelding activiteiten

Het Open Tuinen Carrousel Drenthe

De open tuinen weekenden komen er weer aan! Als u zich op tijd opgeeft, dan worden uw gegevens opgenomen in de folder.

Alle informatie hierover vindt u verder op onze website (klik hier).

Activiteiten andere afdelingen

Beilen:

Op woensdag 27 maart om 19.30 uur  start de lezing van Els van Kooten over planten vermeerderen. Voor meer informatie klik hier

Meppel

We mogen weer 3 nieuwe leden welkom heten: mw. A. Nipperus uit Emmen, mw. H. Schoemaker uit Aalden en mw. E. Brink uit Emmen. Binnenkort hopen we nader met u kennis te maken tijdens een van onze verenigingsactiviteiten.